سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای برگزاری ورکشاپ

ورکشاپ به یک کارگاه آموزشی گفته می شود که در زمان کوتاهی با هدف آموزش برای تعداد محدودی از افراد برگزار می گردد. این ورکشاپ‌ها اصولا برای افراد و یا دانش پژوهان  به جهت آموزش در طیف های  گسترده‌ای از موضوعات از قبیل اقتصاد، روان‌شناسی، هنر، عصب‌شناسی، جامعه‌شناسی و غیره برگزاز میگردد ودر این رویداد ها در حین آموزش یک تکنیک جدید افراد به بحث و تبادل نظر نیز می پردازند و یک فرصت بسیار خوبی برای تبادل اطلاعات بین افراد شرکت کننده به وجود می آید.. در ورکشاپ آموزشی برنامه‌ریزی صحیح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.به دلیل اینکه در یک ورکشاپ موفق باید دانش به دیگران و به مسائلی از قبیل ایده پردازی،تفکر، یادگیری تعاملی، شبکه‌سازی و حل مسئله و غیره پرداخت .و اما برگزاری ورکشاپ ها دارای مزایای بسیاری است که در این مقاله به آن میپردازیم

موارد مهم در برگزاری ورکشاپ چیست؟

– برنامه‌ و اهداف ورکشا‌پ‌ خود را تنظیم کنید

 -محتوا و مکان ورکشاپ را مشخص نمایید

– موارد آموزشی را مشخص نمایید

-افراد دانش پذیر و مخاطب خود را تعیین نمایید

-برای ارائه مطالب آموزشی خود روشی در نظر بگیرید

– در ورکشاپ به جزئیات ضروری بپردازید

– زمانبدی دقیق و مناسب برای آموزشهای خود تعیین کنید.

‌-از موارد مورد نیازتان لیست تهیه نمایید.

-برنامه تنظیم شده را بررسی نمایید

ورکشاپ چیست

ورکشاپ چیست

مزایای برگزاری ورکشاپ چیست ؟

1- در ابتدا اولین مزیتی که برگزاری ورکشاپ  دارد برای  خود تیم برگزار کننده است زیرا سبب کسب دانش بیشتر در حوزه فعالیت خود او می باشد در واقع ما هنگامی می توانیم  تکنیک های جدید را به دیگران آموزش دهیم که ابتدا خودمان روی آن تسلط کافی داشته باشیم و ثانیا درباره هر آنچه که فراتر از آن از ما سوال شد پاسخگو باشیم.بدین جهت باعث ارتقاء برای خود شخص برگزار کننده می باشد.

2- ارتباط با مشتریان ،ایجاد مشتری وفادار از طریق ورکشاپ:

 زمانی که شما در این راه موفق عمل کرده باشید شرکت کنندگان در ورکشاپ شما این شیوه آموزش خود را به دیگرا نیز معرفی کرده و برای ادامه روند آمورش خود نیز دوباره به شما مراجعه خواهند کرد. و در این صورت از شما به عنوان حامی خود یاد می کنند.

با این روش در اغلب مواقع مشتری معمولی شما به مشتری وفادار تبدیل میگردد در واقع ورکشاپ یکی از راههای تبلیغاتی بسیار موثر است.جذب مشتری وفادار مهم ترین هدفی است که تمامی کسب و کارها برای تحقق آن در تلاش هستند و ورکشاپ یک راه طلایی برای یافتن مشتری وفادار است. این دسته از مشتریان افرادی هستند  که در آینده باعث توسعه نام و اعتبار شرکت یا برند شما خواهند شد.

در واقع مشتریان وفادار مشتریانی هستند که با شناخت کامل از برند شما ضمن اینکه هیچ برندی را جایگزین شما نمی کنند، به صورت خودکار و داوطلبانه به تبلیغ شما پرداخته و موجب افزایش فروش شما می شوند.از بزرگترین مزایای ورکشاپ همین باشگاه مشتریان می باشد.